Blogger Malaysia

Like? Click for more info

nuffnang

Kongsi Resepi

Muslim Digital Produk

Kuasai CP

Duit Raya

Saturday, July 2, 2011

My Followers Dan Blog Kak Ita and Abg Mat Gebu

Kenapa aku wat blog? Sebab yang mula-mula memang la nak cari duit... but at the end, it became my passion. Tapi due to my work as a teacher, mother and wife, I cannot update my blog everyday... PLUS the connection is always slow... how come?? Dalam iklan punya la,,,, yang terpantas la macam-macam.... Celcom Broadband, Maxis or Digi??? Feedback sama jer yang kawan-kawan bagitau.



PLUS PLUS... my kampung di Kampung Telok Jawa Alor Setar is kawasan hijau. Broadband slow... no 3G! Bila diaorang nak cover 3G sampai kampung tu? Bukan jauh sangat pun dari pekan Alor Setar. Cuma 15 minit atau kurang je. Huh! dah le aku kena wat laman web sekolah ni. Anyway ok gak coz I menyewa kat Pokok Sena ni.... 3G nye ok la gak.


Apa-apa pun dengan blog ku yang baru berusia 85 hari ni, kira ok la... Jumlah guest yang mengintai I punya blog pun dah 772 orang! Yang penting aku punya follower is 3 orang, padan la kan. Anyway thanks to Zara my niece who is my first follower, to Norita my second follower and Herman my third follower! Thank you very much!!

Aku buat blog belajar sendiri... oppsss ambik ilmu dari blog-blog lain... and search google la. Blog-blog yang selalu aku jenguk ialah blog masak-masak hehehe... of course aku punya blog pun bunyi macam blog masak. Aku memang suka masak... tapi padan la dengan blog aku punya tajuk kan.... paham-paham je la. Aku paling suka blog Kak Ita and Abang Mat Gebu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Slide Show

cheeky won love store

Advertlets