Blogger Malaysia

Like? Click for more info

nuffnang

Kongsi Resepi

Muslim Digital Produk

Kuasai CP

Duit Raya

Sunday, May 22, 2011

Hari Ini Hari Ahad

LDP @ LADAP pada 21 Mei  2011
My Buku Ringkasan

Sebenarnya takde apa2 yang aku nk tuliskan hrni. My husband kat Alor Setar keje... and aku kat Penang bertiga ngan anak. Tak balik Alor Setar coz, mana cukup duit oooo kalu balik tiap mggu... hehehehe.... (gelak tanpa semangat). Nak cari duit income tambahan I really don't know how (Terpaksa aku pendamkan aku punya hobi - shopping!!). Blog ni ade la RM0.15 seminggu! (Thanx nuffnang). Ye la aku punya blog ni mana ada follower... Aku masih tercari-cari dan berfikir-fikir apa yang patut aku tulis dalam blog ni. Yang boleh menarik minat orang... Nak wat kraftangan kang, tangan aku keras je, nak masak kang, tak cukup peralatan dan bahan... so, macam ni je la tahap aku punya blog. But I'm still proud of it!
After a paper

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Slide Show

cheeky won love store

Advertlets